h1

Dragasani si Romika

Ianuarie 4, 2010

Inainte de 1989 adidasii si hainele de firma se gaseau foarte greu. Erau prezente pe piata doar firmele autohtone si aveau produse de o calitate slaba. In Romania se fabricau „dragasanii”. Ca sa va faceti o idee cum aratau acestia priviti tenesii Vans. „Dragasanii” erau exact tenesii Vans din ziua de azi dar de o calitate foarte slaba deoarece era o minune daca rezistau mai mult de trei luni.Erau disponibili doar in cateva culori : alb, negru, albastru.

In  Bulgaria existau adidasii Romika. Acesti adidasi  fabricati de vecinii nostri erau din piele si erau foarte rezistenti fata de ” dragasani”.Desi design-ul nu era iesit din comun imi aduc aminte ca am avut o pereche de „romici” care m-au tinut mai bine de 8 luni.

O singura firma serioasa era prezenta pe piata si anume Puma. Era disponibil doar un singur model clasic si costa cam doua salarii medii. Se gaseau foarte rar deoarece erau adusi de bisnitari in tara.

7 comentarii

  1. sa-mi spuna cineva ,un telefon sau o informatie, de unde cumpar adidasi albi romika barbatesti

    multumesc


    • Numai in Bulgaria am auzit ca se mai gasesc. La noi… slabe sanse.


  2. Am avut surpriza sa vad ca in Ruse au (re)aparut la un magazin de incaltaminte, atat de celebrii Romika…..am vrut sa vad cam ce pret au insa era inchis fiind duminica……au un design mai nou, erau albi, dar talpa din ce am vazut, pastreaza ceva din vechiul model !


    • au fost foarte populari si cred in curand o sa iasa pe piata din nou


  3. caut pantofi de sport (adidasi) ROMIKA, intocmai cum au fost prezentati in matetrialul de fata


  4. am vazut si am probat eu la ruse dar nu aveau marimea mea , costa cam mult , 140 150 leva aprox 320 ron ….


  5. si eu am avut cateva perechi de romika si puma pele rio . dar din pacate nu se mai gasesc . firma romika e din germani a avut fabrica in cehia,bulgaria dar in 2005 a intrat in insolventa . acum incepe sa se mai ridice am inteles cu pantofi de dama au 2 – 3 perechi sport . pacat mi-au placut foarte mult .



Lasă un răspuns

