h1

Converse si Reebok

Decembrie 15, 2009

Azi am incaltat pentru prima data o pereche de converse albastri ca si cerul🙂.

Imi place foarte mult sa ma plimb, dar din pacate sanatatea nu-mi permite. Am luat un taxi pana in Kaufland, supermarketurile  mele preferate. Si ca sa va spun mai multe depre mine, imi plac foarte mult filmele de arte martiale(actorii de acest gen de filme prefera Converse , in acest gen de filme am descoperit frumosii sneakers). Cand am coborat din taxi m-am simitit de parca as fi plutit, parca as fi calcat pe nori.

Nu-mi aduc aminte ce am cumparat. In schimb imi aduc aminte cat de confortabil m-am simtit. Si acum daca inchid ochii talpile mi se relaxeaza la gandul perechii mele de Converse. La un moment dat dupa ce m-am plimbat printre cateva rafturi chiar am vrut sa-mi ridic blugii sa-i vada toti, sa inteleaga confortul pe care il simt eu. Recunosc insa, fiindca sunt asa fascinata de Kaufland dureaza doua ore pana imi fac cumparaturile si era prima data cand purtam aceasta pereche de Converse, dupa o ora au inceput sa ma stranga putin. Insa probabil daca nu aveti probleme cu circulatia sau reumatismul asa cum am eu  nu o sa va stranga.

Nu sunt o mare purtatoare de adidasi dar am avut cate un model de la aproape toate firmele cunoscute: Nike,  Adidas, Puma, Reebok si Kappa. In topul adidasilor mei preferati aceasta pereche de Converse  Chuck Taylor  ocupa locul doi dupa Reebok Classic.

One comment

  1. Eu ador conversii , numai de astia port intr-una , i-am zis mamei ca atunci cand ma voi marita tot de astia o sa port la nunta :))



Lasă un răspuns

