h1

Poveste adidasi Reebok Classic

Decembrie 11, 2009

N-am purtat eu prea multe  modele de adidasi .

Ce pot sa va spun: m-am nascut in comunism si mama imi cumpara pantofii. Nu am dus-o nici atat de bine financiar incat parintii sa-si permita.

Dar cineva mi-a facut cadou o pereche de Reebok Classic albi. Multumesc inca o data🙂.  I-am purtat un an de zile aproape zilnic  la lucru, la scoala, uneori  chiar si in club. Daca vreti o pereche de adidasi  accesibila ca pret si  usor de intretinut, cumparati o pereche de Reebok Classic.

Zilnic in tramvai m-au calcat tot felul de persoane: grasi, slabi, cocalari, smecheri, boschetari, studenti, profesori si toate paturile societatii insa adidasii mei credinciosi au rezistat la toate atacurile. Si ploaia si ninsoarea au incercat sa-i invinga insa nu au reusit.

Sunt un pic impiedicata, mai stau si la etajul patru si de multe ori  mi-am distrus incaltamintea de treptele de la scari insa nu si Reebok-urile mele.

M-au ajutat sa urc dealuri  si  munti, sa ma catar in copaci, sa-mi etalez stilurile de dans, mi-au usurat chinurile de la sala si au ramas neschimbati, doar ca au imbatranit. Insa eu nu i-am uitat  si pentru tot ce au facut pentru mine o sa ma asigur ca o sa am tot timpul o pereche de Reebok  Classic pentru a ma simti invincibila mereu🙂.

3 comentarii

  1. superbi


  2. adevarat … am avut 3 perechi din care 2 au fost albi si 1 negrii. acum miam cumparat 1 pereche nike clasic albi si vreau sa spun ca sunt total dezamagit.
    as putea sa va spun defectele care leam observat in timp la nike fata de reebok si nu e vorba de rezistenta si durabilitate. e vorba de faptul ca mie frig iarna in ei, de faptul ca talpa dintro singura bucata e neconfortabila fata de concurenta care apeleaza la talba din 3 parti moi de spuma si cauciuc, nu stiu ce material folosesc cei de la nike, dar vreau sa spun ca piciorul transpira si adidasul capata un miros neplacut chiar dupa primele purtari, in cele din urma e vorba tot despre materialul din care sunt confectionati, dar de cel exterior care iti da senzatia ca porti adidasi din plastic. pretul e acelasi va recomand cu incredere reebok.


  3. Da, si eu am avut 3 perechi de reebok si ultimii sunt modelul NPC. Vreau sa spun ca ii am de mai bine de 2 ani de zile, purtati in toate anotimpurile. Sunt precum cei clasici, si intr-adevar, ma simt foarte ok in ei cand vreau sa dansez. O firma si un model super ok.



Lasă un răspuns

